Pospeševalna ureditev

Uvozna pomoč in sistem za lažji vstop v pralnico

Uvozna plošča

Za premagovanje oteženih vhodnih situacij ali za olajšanje nevajenih voznikov je ta uvozna pomoč v napravi vlečne verige nepogrešljiv pripomoček. S koleščki vodena talna ploskev vodi brez težav kolesa v vozni pas.

Preklic sistema za lažji vstop, umetna masa za pralne steze s potko za stranke.

Voznik pelje preko uvozne plošče in ustavi vozilo na traku, ki vleče vozilo (Objemka za kolo se nahaja zgoraj – v srednjem položaju kot zavorni prag). Vozilo se porine po programu na daljinskem upravljalnem pultu. Vrivni trak priteče in objemka za kolo potiska sprednje desno kolo, dokler se levo sprednje kolo nahaja na glavnem traku (dvonivojska veriga ali ploščati transporter). Tam vozilo prevzame glavni trak in ga vleče naprej.

Dvonivojska veriga

Dvonivojska veriga

Vozila so vodena pri konstantni hitrosti potiskanja naprej po pralnih postajah s kolesci, ki vzamejo vozilo s seboj. Kot poganjalna enota je uporabljan po celotni dolžini verige položen frekvenčno voden direktni pogon. Ta leži neposredno na pogonski gredi. Vgrajen varnostni sistem pri preobremenjenosti v nujnem primeru pospeši/ojača pogon. Tako ni potrebe po odstrižni zagozdi. Hitrost traku je prilagodljiva in nastavljiva glede na trenutne potrebe. Dolžina vlečne verižne naprave je v okviru pralne naprave  na razpolago glede na želeno kapaciteto pranj ali dolžino pralne hale.

Dodatno varovalo za platišča

Z vstavljenimi varovalnimi kapicami iz umetnih mas so minimalizirane poškodbe na platiščih.

Geometrija traku

Maksimalna širina koles: 360 mm

Potrebna višina dvignjenega hodnika 50 mm

Ploščati transporti

Ploščati transporti, umetne mase

Vozila so vodena po pralnih postajah s pomočjo plošče iz umetnih mas z vstavljenimi koleščki, ki zajamejo in vodijo vozilo. Pri dolžini traku od 36.325 mm se dobavi plošče iz odebeljene umetne mase. Leva kolesa stojijo med vlečnim postopkom na tleh (kolesa se ne vrtijo) Kot poganjalna enota se enako kot pri dvonivojski verigi uporabi frekvenčno voden direktni pogon. Hitrost traku je prilagodljiva in nastavljiva glede na trenutne potrebe.

Dodatno varovalo za platišča

Z vstavljenimi varovalnimi kapicami iz umetnih mas so izključene poškodbe na platiščih. Na traku vgrajeni robovi varujejo kolesa in skrbijo za stabilno vodenje, saj se le te pomikajo skupaj s kolesom.

Geometrija traku

Maksimalna širina koles: 360 mm
Potrebna višina dvignjenega hodnika 50 mm
Debelina traku: 19 mm (do 35 m dolžina traku) ali 30 mm

Multimedija