Zasnova pralnice za vozne vode
Pralnica za vlake TRAINWASH je lahko izdelana v izvedbi C7000 SOA za prevozno pranje (vlak pelje skozi), polstacionarno pranje ali za samovozno pranje (premična pralnica) vlakov in tramvajev s tokovnim odjemnikom. Ta je sestavljena iz 2 polovic portala brez prečne traverze. Zasnova naprave C7000 SOA se lahko nadgradi z dodatnimi stacionarnimi stranskimi krtačami modela C1000 SOA.
Zasnova
Z vrtljivim, deljenim, horizontalnim pralnim valjem lahko očistimo tudi zaokrožene površine prednjega in zadnjega dela. Konstrukcija okvirja naprave TRAINWASH C7000 SOA je standardno v RAL 9007 sivem aluminiju s prašnim premazom.

Rezultat pranja
Stranski valji, ki so krmiljeni preko merjenja delovnega učinka, skrbijo za enakomeren in temeljit rezultat pranja. Zaradi različnih dolžin resic na krtačnem valju se lahko tudi lahno ukrivljeni stranski deli optimalno očistijo.

Prilagoditev
Zaradi vrtljivega, deljenega, horizontalnega pralnega valja (deljen strešni valj) se lahko pranje izvede kljub raztegnjenemu tokovnemu odjemniku. Celo zaokrožene čelne ploskve vozila se optimalno očistijo, saj je možno nastaviti različne kote obeh polovic krtač. Za pralnico TRAINWASH je mogoče proti doplačilu dobiti stacionarna sušilna puhala.

Značilnosti
Značilnosti – stacionarno pranje
- Vsa pralna območja možna
- Srednje dolg do dolg čas pranja glede na dolžino vozila in potek pranja
- Potrebna je primerno dolga pralna hala / pralna plošča
Značilnosti – polstacionarno pranje
- Vsa pralna območja možna
- Kratek do srednje dolg čas pranja glede na dolžino vozila in potek pranja
- Kratka pralna hala / pralna plošča možna

Dodatna oprema
Pralnico za vlake lahko opremimo s t.i. krtačo za spojlerje, da je možno oprati ostre robove vlakov.
Poleg deljene horizontalne krtače lahko napravo po želji opremimo z OPTI-3D krtačo. Še posebej težavne oblike za OPTI-3D krtačo ne predstavljajo težave. Poleg tega sta možni 2 izvedbi krtače: kot krtača za strešne poševnine ter kot krtača za Schürzen.
